کد خبر: ۱۰۷۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۴
برخی رویدادهای (۲ اردیبهشت ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عباس شمس الهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه هیچ گونه حادثه منجر به فوتی در سال ۹۸ در شرکت گاز ایلام ثبت نشده است، گفت: شرکت گاز استان ایلام سال گذشته را بدون حادثه‌ای پشت سر گذاشت.

وی افزود: پایش مستمر تأسیسات، انجام تعمیرات پیشگیرانه بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته و رعایت استانداردهای مربوطه در شرکت به صورت رویه معمول جاری و دغدغه صیانت از اماکن و تأسیسات شرکت به عنوان اموال بیت المال از اولویت‌های همکاران است.

۳.۲ میلیارد تومان زکات در ایلام پرداخت شد

قنبر موسی نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از پرداخت بیش از سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان زکات توسط مردم نیکوکار این استان در ۱۲ ماهه گذشته خبر داد.

وی افزود: از این میزان زکات دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن زکات واجب و ۷۳۰ میلیون تومان زکات مستحب بوده است.

مهلت ارسال اثر به جشنواره فصلی مطبوعات ایلام تمدید شد

عبدالحمید کرمی، رییس خانه مطبوعات ایلام گفت: مهلت ارسال اثر به دومین جشنواره فصلی مطبوعات محلی، پایگاه‌های خبری و اطلاع رسانی و نمایندگی رسانه‌های سراسری و خبرگزاری‌ها در استان ایلام تا ۳۱ اردیبهشت ماه تمدید شد.

وی افزود: این جشنواره با هدف حمایت از تولیدکنندگان آثار رسانه‌ای، ارتقای کمی و کیفی آثار در بخش‌های مختلف، ایجاد رقابت سالم بین اصحاب مطبوعات با توجه به برگزاری این جشنواره در فصل‌های مختلف سال برای تولید آثار فاخر و ارزشمند، تلاش برای ارتقای کیفی و محتوای تولیدی رسانه‌های مکتوب و دیجیتال و کمک به توسعه فضای رسانه‌ای برگزار می‌شود

شیوع کرونا نباید عظمت روز قدس را کمرنگ کند

حجت الاسلام و المسلمین چراغی پور، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: شیوع بیماری کرونا نباید در کمرنگ شدن عظمت و اهمیت روز جهانی قدس تاثیرگذار باشد.

وی افزود: روز قدس، نماد حمایت مسلمانان از حقوق قانونی فلسطینیان بوده و به همین سبب همواره از اهمیت فوق‌‌العاده‌ای برخوردار است.

 

انتهای پیام /970821

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار